فهرست مطالب

دستگاه کنترل دسترسی T-38765 با بهر‌ه‌مندی از تکنولوژی Biobmetric جهت احراز هویت افراد، می‌تواند گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای باشد، که جزو یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین محصولات است.

پس اگر به دنبال راهی برای ارتقای امنیت و نظارت دقیق بر ورود و خروج در شرکت‌ها و مجموعه‌ها خود، مانند کنترل درب‌های اتاق‌، آسانسور، انبار و…  هستید، خرید این محصول با کیفیت و حرفه‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ما در این مقاله به نقد و بررسی دقیق دستگاه اکسس کنترل ۳۸۷۶۵-T پرداخته‌ایم، تا در جهت آشنایی بیشتر با این دستگاه، شما را در خرید مناسب‌ترین دستگاه کنترل دسترسی راهنمایی کرده باشیم.

ویژگی ظاهری دستگاه کنترل دسترسی

 دستگاه اکسس کنترل

دستگاه کنترل دسترسی T-38765 با طراحی زیبا و کاربرپسند به همراه ابعاد استاندارد ۱۷.۵cm*10cm*8.2cm (طول*عرض*ضخامت) قابل استفاده و نصب در هر قسمت از محیط محل کار شما می‌باشد.

دوربین

این دستگاه دارای دوربین بسیار حرفه‌ای است، که می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن چهره افراد را شناسایی کند و از ثبت چهره تکراری جلوگیری نماید.

همچنین داشتن وضوح بالا در شب و مکان‌های تاریک با استفاده از سیستم هوشمند مادون قرمز، از دیگر مزایای این دستگاه به شمار می‌رود، که قادر به شناسایی و تایید چهره کاربران در کسری از ثانیه می‌باشد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی ۲.۸ اینچی و صفحه کلید تعبیه شده آن به همراه جلوه بسیار زیبا و کاربری آسان، نظر مشتریان زیادی را به خود جلب می‌نماید.

منبع تغذیه

این دستگاه نیازمند یک ولتاژ ۱۲ ولتی است، که توسط یک آداپتور به راحتی به پشت دستگاه متصل می‌شود و برق مورد نیاز این دستگاه را فراهم می‌کند.

پروتکل ارتباطی  TCP/IP, USB-Host, WiFi

قابلیت اتصال به WIFI از دیگر خصوصیات این دستگاه است، که امکان انتقال اطلاعات و گزارشات مربوط به ترددها و ریز عملکرد پرسنل را به دستگاه دیگری به صورت آنلاین فراهم ‌می‌کند.

این دستگاه با توجه به اینکه با انواع پورت‌های USB و شبکه‌های LAN سازگاری دارد، امکان تهیه نسخه پشتیبان را به کاربر می‌دهد، تا در صورت خرابی احتمالی دستگاه بتوان از نسخه پشتیبان استفاده نمود.

قابلیت‌های دستگاه کنترل دسترسی

دستگاه کنترل دسترسی این امکان را به کاربران می‌دهد، که علاوه بر ثبت اثر انگشت و چهره با استفاده از کارت‌های RFID بدون تماس و رمزهای عبور تعریف شده، تردد خود را ثبت کنند.

این دستگاه قابلیت ثبت ۵ هزار اثر انگشت، اسکن و ذخیره‌سازی ۸۰۰ چهره، ذخیره ۵ هزار کارت و ثبت ۱۰۰ هزار تردد را دارا می‌باشد.

همچنین رله الکتریکی قابلیت اتصال به انواع قفل برقی، گیت تردد و درب‌های اتوماتیک را فراهم می‌کند.

با توجه به همین امر این دستگاه برای اماکن بزرگ و پر تردد مانند شرکت‌ها، کارخانجات، مراکز نظامی و بیمارستان‌ها گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

ویژگی‌های دستگاه کنترل دسترسی

 دستگاه اکسس کنترل

 

Third Party Electric Lock

قابلیت Third Party Electric Lock این امکان را فراهم می‌کند، تا بتوانیم دستگاه را به تمامی قفل‌های مگنت و برقی متصل کنیم.

Exit Button

Exit Button یا دکمه خروج، در دو نوع حرارتی و کلیدی در بازار موجود است. و برای باز و بسته کردن درب‌ها از داخل اتاق قابل استفاده خواهد بود.

کلید خروجی، کار رله دستگاه‌ را انجام می‌دهد، یعنی با زدن این دکمه ارتباط جریان ۱۲ ولت برای مدت چند ثانیه قطع شده، و درب باز می‌شود.

Door Sensor

اتصال سنسور درب این امکان را به شما می‌دهد، تا از باز شدن به زور درب‌ها توسط اشخاص متفرقه مطلع شوید.

این سنسور از دو قسمت موازی تشکیل شده و هنگامی که شخصی در را باز کند، مدار بین این دو قسمت موازی، قطع شده و باعث عملکرد زنگ هشدار می‌شود.

قابلیت اتصال SRB

جعبه رله امنیتی (SCURITY RELAY BOX) یک کنترل کننده مقرون به صرفه است، که کنترل دسترسی را به روشی ساده و ایمن افزایش می‌دهد.

قابلیت اتصال ریدر جانبی

ریدر جانبی به عنوان یک مکمل در کنار دستگاه کنترل دسترسی ارائه می‌شود. اتصال یک ریدر جانبی، باعث کارایی بیشتر دستگاه شده و موجب صرفه جویی در هزینه‌های مجموعه می‌شود.

اتصال به آنتن برد بلند UHF

این آنتن با اتصال به دستگاه اکسس کنترل و بهره‌گیری از امواج رادیویی می‌تواند، برد دستگاه کنترل دسترسی را بیشتر نماید. استفاده از این آنتن‌ها در ورودی پارکینگ‌ها بسیار کاربردی است.

قابلیت‌های استاندارد

Self-Service Query

Anti-passback

قابلیت anti-passback یک اقدام امنیتی است، که هدف آن جلوگیری از استفاده متوالی از یک کارت دسترسی و یا جلوگیری از استفاده چندین نفر از یک کارت دسترسی است. هم‌چنین از ترددهای نامناسب و سوء استفاده کاربران جلوگیری می‌کند.

Scheduled-bell

با استفاده از این ویژگی‌ دستگاه اکسس کنترل، می‌توان آن را طوری تنظیم نمود، تا در هنگام  ورود افراد متفرقه هشدار دهد.

T9 Input

Multiple Verifcation Modes

این دستگاه روش‌های تایید مختلفی را به کاربر ارائه می‌دهد. با توجه به این قابلیت کاربردی، استفاده از دستگاه اکسس کنترل برای کاربران را بسیار راحت و ساده می‌کند.

DST

برای صرفه جویی در زمان این ویژگی بسیار کاربردی است. با استفاده از DST می‌توان تعیین نمود در چه ساعت‌هایی درب‌ها به طور اتوماتیک قفل یا باز شوند.

دستگاه کنترل دسترسی تایگر

 دستگاه اکسس کنترل

شرکت تایگر با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند در ۲۵ سال و همکاری با ارگان‌های دولتی و کمپانی بزرگ در سراسر کشور، توانسته جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد و به موجب داشتن اطمینان و اعتماد از سوی مشتریان خود از گذشته تا به امروز به خود می‌بالد.

دستگاه T-38765 با توجه به قابلیت‌های فراوان و استانداردهای کیفی که توانسته کسب نماید، یکی از بهترین محصولات در زمینه کنترل دسترسی است.

تایگر تمام تلاش خود را می‌کند که انتظارات مشتریان خود را تأمین كند تا زمینه خدمت رسانی بهتری را فراهم نماید.

هم‌چنین جهت کسب اطلاعات بیشتر، خرید و بهره‌مندی از مشاوره رایگان با مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت تایگر  به نشانی www.tigerteco.com با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.