فهرست مطالب

اگر در دادن مرخصی و ساعت تردد پرسنل کنترل ندارید، با یک دستگاه حضور و غیاب می‌توانید علاوه بر نظم دادن به ساعت ورود و خروج پرسنل، پرداخت حقوق اضافه یا کم به کارمندان خود را با توجه به گزارشات دقیق به صفر برسانید، و باعث رضایتمندی بیشتر آن‌ها شوید.

دستگاه حضور و غیاب T-98710 یکی از جدیدترین و با کیفیت‌ترین محصولات تایگر است، که قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهد.

این دستگاه با بهره‌مندی از تکنولوژی visible light مطابق با الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، یکی از قدرتمندترین و سریع‌ترین دستگاه‌ها در تشخیص چهره افراد، بدون کم‌ترین درصد خطا می‌باشد.

در این دستگاه‌ زاویه خوانش چهره‌ی کاربران از ۱۵ درجه به ۳۰ درجه ارتقا یافته است و این امکان را به کاربران می‌دهد، تا هنگام ثبت چهره، اگر بیشتر از ۱۵ درجه تغییر زاویه داشته باشند، هیچ مشکلی در شناسایی افراد به وجود نمی‌آورد.

این دستگاه به راحتی می‌تواند تا فاصله ۳ متری، در کسری از ثانیه چهره افراد را حتی با پوشش ماسک و یا هر گونه تغییرات ظاهری شناسایی و ثبت کند.

به طور کلی دستگاه‌های حضور و غیاب باعث سرعت بخشی به فرآیند ورود و خروج و تعویض شیفت کارکنان می‌شود، هم‌چنین به مدیران و کارفرمایان این اجازه را می‌دهد، تا نظارت دقیقی بر ساعت‌های رفت و آمد، مرخصی‌ها و ماموریت‌ها کارمندان خود داشته باشند.

ویژگی‌های دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب تایگر T98710کیفیت ساخت

دستگاه حضور غیاب تایگر T-98710 با ابعاد ۱۳.۴cm*16.6cm*2.1cm (طول*عرض*ضخامت) و ظاهر کاربرپسند و به دلیل ظرافتی که در طراحی دارد، در محیط‌ها و دکوراسیون‌های زیبا و خاص قابل نصب و استفاده است.

بسته دستگاه حضور و غیاب شامل یک پایه دیواری جهت نصب دستگاه، هم‌چنین پیچ و رول پلاک برای فیکس و ثابت کردن آن و یک آداپتور برای اتصال دستگاه به برق می‌باشد.

دوربین

دستگاه حضور و غیاب T-98710 به همراه دو دوربین حرفه‌ای، هیچ محدودیتی برای تشخیص چهره افراد حتی با پوشش ماسک، عینک و… به وجود نمی‌آورد.

همچنین توانایی تصویر برداری با کیفیت و وضوح بالا در شب و مکان‌های تاریک با استفاده از سیستم هوشمند مادون قرمز از دیگر مزایای این دستگاه به شمار می‌رود، که قادر به شناسایی و تایید چهره افراد در کسری از ثانیه می‌باشد و به بالا بردن امنیت سازمان‌ها کمک زیادی می‌کند.

صفحه نمایش

صفحه نمایش لمسی منحصر به فرد ۵ اینچی این دستگاه کاربری آسان‌تر و راحت‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، چرا که صفحه نمایش این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های حضور غیاب، بزرگ‌‌تر و با کیفیت‌تر می‌باشد.

منبع تغذیه

دستگاه‌ حضور غیاب T98710 نیازمند یک ولتاژ ۱۲ ولتی است که توسط یک آداپتور به راحتی به پشت دستگاه متصل می‌شود و برق مورد نیاز این دستگاه را فراهم می‌کند.

سنسور اثر انگشت

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت بیشتر این دستگاه حضور و غیاب می‌شود، تکنولوژی استفاده شده در این سنسور است. تکنولوژی Silk ID، توانایی فوق العاده‌ای، در تشخیص و ثبت اثر انگشت کاربران ارائه می‌دهد و امکان جعل در این دستگاه‌ها را به صفر می‌رساند و باعث افزایش ضریب امنیت در سازمان‌ها می‌شود.

هم‌چنین سنسور اثر انگشت در این دستگاه از نوع نوری و ضدخش بوده، و با سرعت بسیار بالایی در کسری از ثانیه قادر به شناسایی اثر انگشت افراد می‌باشد. هم‌چنین شما می‌توانید تا ۱۰ اثر انگشت برای شناسایی هر فرد به سیستم معرفی کنید.

پروتکل ارتباطی  TCP/IP, USB-Host, WiFi

قابلیت اتصال به WIFI از دیگر خصوصیات این دستگاه است، که امکان انتقال اطلاعات و گزارشات مربوط به ترددها و ریز عملکرد پرسنل را به دستگاه دیگری به صورت آنلاین فراهم ‌می‌کند.

دستگاه حضور و غیاب T-98710 با انواع پورت‌های USB سازگاری دارد و زمانی که تعداد زیادی تگ و کارت برای تعریف کردن داشته باشیم می‌توان از پورت USB برای آپلود و ذخیره آن‌ها در دستگاه استفاده نمود.

هم‌چنین می‌توانید از پورت TCP/IP برای برقراری ارتباط میان دستگاه با نرم افزارها بهره ببرید. و به راحتی داده‌ها و اطلاعات را به کامپیوتر انتقال دهید.

قابلیت های دستگاه حضور و غیاب تایگر T-98710

اگر در حال حاضر مجموعه شما دارای کارکنان زیادی است، و یا قصد دارید در آینده کسب و کارتان را گسترش دهید و پرسنل بیشتری را استخدام کنید، این دستگاه برای شما بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

دستگاه حضور و غیاب T98710 قابلیت ثبت ۶ هزار چهره، ۱۰ هزار اثر انگشت، ۱۰ هزار کارت و ۲۰۰ هزار تردد را دارا می‌باشد و با توجه به همین امر، این دستگاه در اماکن پرتردد و سازمان‌های متوسط و بزرگ قابل استفاده است.

بعضی از مشاغل به واسطه حساسیت بالایی که دارند، نباید مشخصات منحصر به فرد و بیومتریک یک فرد یا مدیر در دستگاه و سرور‌های مجموعه قرار بگیرد. به همین منظور می‌توانید از قابلیت‌های کارتی و کد، این دستگاه حضور غیاب استفاده نمایید.

هم‌چنین شناسایی کف دست در این مدل دستگاه حضور و غیاب بر اساس سه پارامتر اندازه کف دست، شکل رگ‌ها و طرح خطوط کف دست نیز انجام می‌شود.

به خاطر داشته باشید، محل قرارگیری و نصب دستگاه، در داخل یا خارج از مجموعه نکته‌ای است که باید به آن توجه نمود. زیرا بازه دمای استاندارد این دستگاه بین ۰ تا ۴۵ درجه سانتی‌گراد و بازه رطوبت استاندارد آن بین ۲۰ الی ۸۰ درصد می‌باشد.

۳rd Party Electric Lock

این قابلیت این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانیم دستگاه را به تمامی قفل‌های مگنت و برقی متصل کنیم.

Door Sensor

اتصال سنسور درب این امکان را به شما می‌دهد، تا از باز شدن به زور درب‌ها توسط اشخاص متفرقه مطلع شوید.

این سنسور از دو قسمت موازی تشکیل شده و هنگامی که شخصی در را باز کند، مدار بین این دو قسمت موازی، قطع شده و باعث عملکرد زنگ هشدار می‌شود.

Exit Button

Exit Button یا دکمه خروج، که در دو نوع حرارتی و کلیدی در بازار موجود می‌باشد و برای باز و بسته کردن درب‌ها از داخل اتاق قابل استفاده خواهد بود.

قابلیت‌های استاندارد دستگاه حضور و غیاب

ADMS

adms یا push این امکان را فراهم می‌کند تا دستگاه را به نرم‌افزار متصل کنید تا اطلاعات جدید به طور خودکار به نرم‌افزار منتقل شود. این امر باعث می‌شود تا ترافیک شبکه کاهش پیدا کند.

T9 Input

 

DST

۹-digit User ID

با استفاده از این قابلیت استاندارد، می‌توانید یک شناسه کاربری ۹ رقمی به هر فرد اختصاص دهید.

Anti-passback

یک اقدام امنیتی است، که هدف آن، جلوگیری از استفاده متوالی افراد از یک کارت دسترسی و یا جلوگیری از استفاده چندین نفر از یک کارت می‌باشد. همچنین از ترددهای نامناسب و سوء استفاده کاربران جلوگیری می‌کند.

Record Query

 

Multiple Verify Modes

این دستگاه تمامی روش‌های احراز هویت مانند کارت، رمز، اثر انگشت و … را پشتیبانی می‌کند. با توجه به همین قابلیت، دست کاربر را برای انتخاب مناسب‌ترین روش برای تشخیص و شناسایی باز می‌گذارد.

دستگاه حضور و غیاب تایگر

دستگاه حضور و غیاب تایگر

شرکت تایگر با بهره‌‌گیری از توان متخصصین این حوزه و استفاده از تکنولوژی مدرن توانسته محصولات با کیفیت‌تری را روانه بازار کند. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به دستگاه‌های حضور و غیاب، دستگاه‌های کنترل دسترسی، دستگاه‌های بازرسی و فلزیاب جهت افزایش سطح امنیت در مراکز و سازمان‌ها اشاره نمود.

این شرکت با سال‌ها تجربه و استفاده از دانش فنی مهندسین، مشاورین و کادر فنی ورزیده در طراحی، تولید و اجرا، تمامی تلاش خود را می‌کند تا به نیاز مشتریان خود به بهترین شکل ممکن جامعه عمل بپوشاند.

این دستگاه به عنوان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین دستگاه‌های حضور و غیاب، این امکان را به مدیران و صاحبین کسب و کارها می‌دهد، تا از هر کجا و هر زمان آمار و نمودار هر پرسنل را مدیریت و کنترل کنند.

ما در این مقاله سعی کردیم، بررسی جامع و دقیقی از دستگاه حضور غیاب T98710 را در اختیارتان قرار دهیم تا در مسیر درست انتخاب و خرید این محصول شما را یاری کرده باشیم.