فهرست مطالب

دستگاه حضور و غیاب T-38784 با بهره‌گیری از فناوری مدرن دنیا یکی از بهترین و پر قدرت‌ترین نمونه در این دسته از محصولات است. این دستگاه یکی از کامل‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب به شمار می‌رود، که تمامی امکانات را در خود جای داده است.
دستگاه ساعت زنی، اطلاعاتی مانند میزان اضافه کاری، مرخصی‌ها، زمان دقیق حضور غیاب، گزارش تردد‌ها و… در دسترس مدیران قرار می‌دهد. این گزارشات حاوی ریز عملکرد پرسنل، در کنترل امور کارکنان توسط مدیران بسیار کمک کننده است.

قابلیت های دستگاه حضور و غیاب T-38784

دستگاه حضور غیاب T-38784

این دستگاه توانایی ذخیره ۳ هزار چهره، ۴ هزار اثر انگشت، ۱۰۰ هزار تردد و ثبت ۱۰ هزار کارت را دارا می‌باشد.
کارت‌های RFID به کاربران این امکان را می‌دهد که علاوه بر ثبت چهره و اثر انگشت، از طریق این کارت نیز ثبت ورود و خروج خود را انجام دهند.

دستگاه حضور و غیاب T-38784 با توجه به توانایی‌ها و قابلیت‌های زیادی که دارد، گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای برای سازمان‌ها و ادارات بزرگ پرتردد، مثل بیمارستان‌ها، کارخانه‌ها، سازمان‌های دولتی، مراکز حمل و نقل و… به شمار می‌رود.

 

ویژگی‌های ظاهری دستگاه حضور و غیاب T-38784

 

صفحه نمایش

این دستگاه با توجه به امکانات فراوانی که دارد علاوه بر قیمت بسیار مناسب، دارای طراحی ظریف و جذابی هم می‌باشد. صفحه‌ نمایش ۴.۳ اینچی و لمسی آن، وضوح تصویر و کیفیت فوق العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کار با این دستگاه را راحت‌تر می‌کند.

ابعاد

این دستگاه با ابعاد ۱۹.۳cm*16.5cm*11.1cm (طول*عرض*ضخامت) و وزن ۱.۸۷ کیلوگرم بسیار کم حجم و سبک بوده، و برای نصب این دستگاه هیچ محدودیتی به وجود نمی‌آورد. چرا که به راحتی در هر قسمت از محیط مد نظر شما، قابل نصب و استفاده می‌باشد.

دوربین

دوربین به کار رفته در این دستگاه با بهره‌گیری از جدیدترین الگوریتم تشخیص چهره از طریق اسکن اسکلت بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای صورت قادر به شناسایی چهره کاربران است.
این دستگاه در محیط‌هایی با نور کم و تاریک به وسیله دوربین مادون قرمز توانایی شناسایی چهره افراد کمتر از یک ثانیه را فراهم می‌کند. همچنین تمامی تغییرات ظاهری مانند عینک، آرایش، ریش و اصلاح صورت در روند شناسایی ثاثیری نمی‌گذارد.

منبع تغذیه

این دستگاه دارای یک منبع تغذیه با ولتاژ ۱۲ ولتی و ۳ آمپر جریان است، هم‌چنین یک باتری داخل آن تعبیه شده است، که در صورت قطعی و نوسانات برق بدون هیچ‌گونه نگرانی، می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

سنسور اثر انگشت

سنسور اثر انگشتی این دستگاه در رده خود بسیار قوی و بدون کمترین درصد خطا و کاملا ضدخش بوده، که در کسری از ثانیه اثر انگشت فرد را شناسایی می‌کند و امکان ثبت تا ۱۰ اثر انگشت برای هر فرد را فراهم می‌کند.

پروتکل ارتباطی

این دستگاه امکان مدیریت داده‌ها را با شبکه کردن از طریق پورت شبکه (TCP/IP) می‌دهد، و نیز با تمامی حافظه های فلش (USB) سازگار است، در صورت آسیب احتمالی به دستگاه، از طریق پورت USB می‌توانید با تهیه یک نسخه پشتیبان تمامی گزارشات لازم را به دستگاه دیگری انتقال دهید.

 

ویژگی های سخت افزاری

پردازنده Multi-Bio CPU 1.2 GHz

پردازنده‌ای که سرعت آن ۱.۲ گیگاهرتز ‌باشد، به این معنی است که می‌تواند در هر ثانیه بیش از یک میلیارد دستور را پردازش کند.

سرعت بالای پردازنده‌ها به همراه بهبود عملکرد آنها دو ویژگی مهم در این سیستم‌ها به شمار می‌رود .

قابلیت‌های اختیاری

قابلیت‌های دستگاه حضور غیاب

Web server

برای انتقال و ذخیره اطلاعات از طریق اتصال به وب سرویس که برای نگهداری طولانی مدت اطلاعات بسیار مناسب است.

WI-FI/GPRS/3G

یکی از راه دیگر برای انتقال و ذخیره اطلاعات، از طریق اضافه کردن تراشه سیم کارت و اتصال به Wifi بدون استفاده از کابل شبکه می‌توان به اتوماسیون دستگاه حضور غیاب متصل شد و داده‌ها را به صورت آنلاین بررسی نمود.

ADMS

adms یا push این امکان را فراهم می‌کند تا دستگاه را به نرم‌افزار متصل کنید تا اطلاعات جدید به طور خودکار به نرم‌افزار منتقل شود. این امر باعث می‌شود تا ترافیک شبکه کاهش پیدا کند.

Mifare Card

کارت‌های Mifare هوشمند به نسبت کارت‌های RFID منعطف‌تر و از حافظه بسیار مناسبی برخودار است. همچنین کارت‌های Mifare  برد بیشتری دارند، که در کنترل تردد اتومبیل‌ها بسیار کاربردی‌تر هستند.

تشخیص تفاوت کارت‌های Mifare و RFID

کارت هایMifare  دارای برد مغناطیسی دایره‌ای شکل و برد کارت RFID  به شکل مستعطیل است که با زیر نور قرار دادن این کارت‌ها تفاوت این دوکارت مشخص می‌شود.

قابلیت‌های استاندارد

Work code

کد پرسنلی متعلق به هر کاربر، که برای هر فرد منحصر به فرد است.

کارکنان ممکن است در بازه‌های زمانی متفاوت کارهای مختلفی انجام دهند. با توجه به اینکه حقوق متناسب با هرکاری متفاوت است، ترمینال FFR پارامتری را برای نشان دادن نوع کار مربوطه برای هر سابقه حضور ارائه می‌دهد، تا مدیریت داده‌های حضور غیاب راحت‌تر شود.

Self-Service Query

Scheduled-bell

یک قابلیت اکسس هست که می‌توان آن را تنظیم کرد تا در هنگام  ورود افراد متفرقه هشدار دهد و سایر افراد را آگاه کند.
۹Digit user ID

با استفاده از این قابلیت استاندارد، می‌توانید یک شناسه کاربری ۹ رقمی به هر فرد اختصاص دهید.

T9 Input

برای صرفه جویی در وقت و زمان از این قابلیت می‌توانید برای افزایش سرعت وارد کردن و جستجو راحت‌تر، کدها استفاده کنید.

Automatic Status Switch

با استفاده از این سویچ می‌توانید وضعیت و ورود و خروج، ماموریت، مرخصی و… مشخص نمود.

همچنین دمای عملیاتی این دستگاه بین ۰ تا ۴۵ درجه سانتی‌گراد و رطوبت ۸۰%-۲۰% می‌باشد.

محتویات داخل پکیج

Back Plate

Power Adapter

Lines for Access Control Interface

Mounting Paper

Screws and Holders

Screw Driver

Paper ruler

دستگاه حضور غیاب تایگر

دستگاه حضور غیاب T-38784

شرکت تایگر از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه مستقیم انواع محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در زمینه حضور و غیاب آغاز نمود.
این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت و با مجوز رسمی با هدف ارتقای امنیت و کیفیت کنترل دسترسی در سازمان‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز اموزشی، یکی از برترین تولید‌کنندگان داخلی در کشور می‌باشد.
شرکت تایگر با به کار گیری پرسنل مجرب و خلاق، محصولات با کیفیتی را تولید نموده و با فروش دستگاه‌های حضور و غیاب، کنترل دسترسی و… با رویکرد حفظ منابع مالی، آماده همکاری با صاحبان شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌باشد.